Tuesday 5 June 2012

What's Hot : Ravelry (30)

La version français suit...


It's hot hot hot and it has just been listed on Ravelry! Every week or so, I show you the finest recently added patterns on Ravelry! Don't worry if you've missed it! Click on the image and queue it! Please note that all the images belong to the designers. You may need a Ravelry account (free!) to view the pattern profile.

Oh guys, I missed you so much! I've been away from my blog for such a long time. I missed blogging, writting and reading all your wonderful comments. But guess what? With the help of my lovely best friend Laurie (you met her in the last post), I can now blog and knit more! She is a precious helper.

One last thing before I leave you with what your favorite blog post; I will be at Mont Tricot in Sutton, Canada on June 9th for the International Knit in Public Day. Come meet me if you can, I would be thrilled! Ok enough said, enjoyed your well deserved What's Hot on Ravelry!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
C'est tout chaud et ça vient tout juste de paraître sur Ravelry! À chaque semaine ou presque, je vous propose les plus beaux modèles de tricot récemment publiés sur Ravelry. Je fais la recherche pour vous! Cliquez sur la photo et mettez le dans votre to-do list! Veuillez noter que toutes les images sont la propriété des designers. Vous devez être inscrits sur Ravelry (c'est gratuit!) pour consulter la fiche du modèle.

Comme je me suis ennuyée de vous! J'ai passé tant de temps loin de mon blogue! Bloguer, écrire et lire vos merveilleux commentaires m'a manqué. Mais, devinez quoi? Grâce à l'aide de ma meilleure amie Laurie (que vous avez pu lire lors du dernier billet du blogue), je peux maintenant m'adonner à ce que j'adore: bloguer et tricoter! Son aide est vraiment précieuse.


Une dernière petite chose avant de vous laissez sur votre billet favori: je serai à Mont Tricot dans le village de Sutton (Canada) le samedi 9 juin pour la journée internationale du tricot. J'aimerais beaucoup vous y voir et faire votre connaissance! Allez, assez parlé, je vous laisse à votre What's Hot on Ravelry!






4 comments:

Chantal Boucher said...

Ouais... pas mal d'accord avec tes choix! ;-)

masko said...

They are all pretty. I would love to try the mustard sweater and the delicate shawl above it if I had the skill. Beautiful picks!

Anonymous said...

Bonjour,

J'adore tes modèles, j'ai hâte de les découvrir un jour en français !

Bise

Star said...

Thanks for including the Pendleton cowl!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...